poniedziałek, 23 lutego 2015

Oskary 2015 ...

Za najlepszy film długometrażowy film animowany została uznana "Wielka Szóstka".


Nie powiem, że mnie to cieszy. Mimo iż długo czekałam na ten film i  bardzo chciałam go zobaczyć, to nie wydaje mi się, że mogę go uznać za film któremu dała bym Oskara.
Zdecydowanie bardziej podobało mi się "Jak wytresować smoka 2" i moim zdaniem bardziej na tą nagrodę zasłużyło.

Miałam w planach bardziej się pożalić na ten temat ale za pewne wstawię post z recenzją filmu to tam powylewam moje żale.

Z kolei najlepszym krótkometrażowym filmem animowanym została "Uczta"
Nie uwzględniłam wcześniej tej kategorii wstawiając post o filmach które są nominowane. Szczerze za to przepraszam.


Osobiście jedynym znanym mi filmem z tego działu była "Uczta". Przy czym nie mogę powiedzieć, że ją obejrzałam, tylko obiła mi się o uszy :)


P.S. "LEGO przygoda" nie wygrała Oskara za najlepszą piosenkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz