wtorek, 2 czerwca 2015

Dobry Dinozaur

Nie wierzyłam, że ten film naprawdę powstanie. Oryginalnie miał wyjść w 2014 ale trochę się spóźnił. Nie wspominając już o fakcie że przez długi czas poza paroma rysunkami z etapu projektowania i ogólnym założeniem przebiegu historii do tego filmu nie było nic więcej. Na szczęście dzisiaj się to zmieniło bo Disney PIXAR wypuścił pierwszy oryginalny trailer.


Animacje w polskich kinach będzie można zobaczyć już od 27.11.2015
Po obejrzeniu zwiastuna stwierdzam, że ... projekt samych dinozaurów mnie nie urzekł. Wręcz przeciwnie wielkie przedhistoryczne gady przypominają mi raczej tanie, złe, plastikowe zabawki. Spodziewałam się czegoś lepszego a zobaczyłam to i to jeszcze w fazie projektowej.


Pamiętam, że pomyślałam wtedy Boże dlaczego??? Odpowiedzi do dziś nie uzyskałam. Dla porównania dorzucam dinozaury z "Epoki Lodowcowej 3" (Jak dla mnie są bardziej autentyczne i słodkie :D).


Drugą rzeczą był design człowieka stwierdziłam że całkiem ładna karykatura ale w końcu to jaskiniowiec więc możliwe że właśnie o to chodziło.


 Mimo iż wygląd Krudów podobał mi się bardziej to muszę stwierdzić że dzieciak jest całkiem słodki choć uśmiech ma przerażający :P


I w końcu historia całej animacji nie wydawała mi się zbyt interesująca ale w końcu to PIXAR a oni mają tendencje do ciekawych pomysłów więc kto wie może mnie zaskoczą.
Znalazłam co prawda jedną zaletę w tym trailerze a mianowicie tła. Były po prostu cudowne i mogła bym obejrzeć ten film tylko dla nich, ale przyczyniły się one do tego że Dinozaury kuły mnie w oczy jeszcze bardziej. 


Tak więc koniec końców nie czuje się zbytnio zachęcona do obejrzenia tej animacji a wręcz przeciwnie raczej zniechęcona. Cóż poczekam może jeszcze mnie mile zaskoczy :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz